Sunday, May 15, 2011

Kamu yang bertuah....

Bak kata pepatah, tuah ayam nampak dikaki, tuah Cik D nampak di hamper...hoho... Xsangka betul Cik D dapat menggondol sebuah hamper yang besar setelah kami mengunjungi sebuah gerai buku yang dibuka bersempena SUKANUN (Sukan Badan Berkanun) di UMT.

Mulanya saya nak beli buku tentang solat2 sunat, tapi cik D nih...berminat betul dier ngan satu buku nih...sampai kami berdua, dua2 beli buku yang sama.... haha...tapi cabutan bertuah tuh kami isi sebelum beli buku lagi..sebenarnya malas nak isi (sebab saya paling bnci isi borang..hahaha)..tapi biler en. kedai tuh bersungguh2 suh isi, jadi isi jelah..."isi laa dik! cabutan bertuah nih...daftar jadi ahli kami...xkena bayar pong..isi lah"...isi jOolah...bukan kena bayar pong...Hahahahahaha~

Esoknya, saya balik kampung....dan cabutan bertuah tuh langsung xlekat dalam ingatn saya dan cik D. Tadi bila balik Rumah oren, saya tengok ader hamper n diorang kata tu hamper Cik D yang dapat dari kedai buku tuh. Haa?????? (ternganga, terlopong saya..nasib baek xmasuk lalat). Haha....apa2 pun Tahniahlah pada Cik D yang bertuah, dan kami PRO dengan penuh berharap dapt sama2 merasai tuah tersebut..hoho (Cik D..jangan buat2 xpaham yer) hahahha~ Pada en. kedai dan Kedai buku YADIM Zon Timur, terima kasih banyak2..terima kasih daun keladi, lain kali bagilah lagi~hoho

No comments:

Post a Comment