Wednesday, August 10, 2011

Rumah semakin sunyi...

Awal bulan ogos nie...rumah terasa amat sunyi...walaupun masih ada 2-3 orang didalam rumah tapi ianya xsama seperti sebelum nie lagi. Cik D sudah keluar dari rumah oren..perasaan kehilangan tuh memnag xleh nak elak laa..tambah2 lagi cik Y, katanya "bilik rasa kosong jer...wuu..Nak cik D". 
kuih bahulu akan merindui cik D...hehehe

walaupun sebelum nie cik D selau balik KL atau sabah, tapi xlah rasa cam kehilangan sebab tahu dia akn balik semula ke Ro...tapi skang, cik D dah pindah kuar 100%..sob3..dan kalu datang pun sebagai tetamu jek..itupun xtau biler n mesti datang sekejap jek..

Saya pun dah kurang menjalankan aktiviti memasak didapur skang..mana xnyer...Pakar perasa n merangkap juri masakan saya (Cik D ler...hehe) dah xder. biasanyer komen2 beliau yg bernas itulah yg buat sayer dapt improve masakkan saya dari masa ke semasa..hoho. lagipun...bile tinggal  2-3 orang jek kat Ro...cam xberbaloi jer nak masak...klu masak byk membazir, biler masak sket xcukup pulak..haiya! xreti nak bujet..hehehe. nak kelim karipap pun dah xlarat..hehehe..biasanya saya, cik D n Cik y yg duk mengelim, tp biler dah tinggal 2 orang jek..xjadik2 nak mengelim..huhu..campur ngan "M" besar sebenarnyer...Hehehe (M= Malas)

Sejak akhir2 nie..rumah xsegamat dulu..cik S pung xbalik2 lagi..tapi katanya, biler datang nnt nak amik barang n kuar terus..haiya. Cik Y pun nak balik hujung bulan nie, wat balik barang gak...wuuu. diorang nie tah biler lagi boleh jumpa yer...

yang masih tinggal hanya saya, Cik F n Cik I...alih2 biler cik F balik hujung mggu, tinggallah saya n cik I. Cik I pun suka balik kampung gak..soo..home alone ler..wooo...sunyinyer..Tapi apekan daya, sket lagi saya pung akan tinggalkan Ro jugak..Harapan saya semoga walaupun kami dah berpisah nnt, kami tetap saling keep in touch antara satu sama lain..dan semoga kami dapat berkumpul n bertemu lagi. Masa tu sangat2 dinantikan...



No comments:

Post a Comment