Friday, July 15, 2011

Teh tarik sebagai pemangkin..

Pertama kali dalam seumur hidup saya, baru sekarang saya tau ada juga orang yang memerlukan pemangkin untuk membuang air besar. Tau x apa pemangkinnya? Teh tarik! hahahahhahaha~ Kelakar betul. Kawan saya nie kalu 2-3 hari xmembuang mesti kena pekena teh tarik dulu baru sistem penghadamannya lancar...hahahaha~(gelak guling2)

Saya biasa dengar kalau xleh membuang makanlah pisang atau makaanan berasaskan lada hitam. Tapi kawan saya nie memang betul2 unik lah. mungkin ada juga dikalangan anda yang minun teh tarik juga akan dapat reaksi begitu kan? heehee..

keberkesaanan teh tarik bagi dia memang tiada tandingan. Minum jer terus cari "bank negara". kekacauan selama2-3 hari sebelum nie ( sakit perut memulas) hilang terus bagai angin lalu. Hoho..


Hey dear...kalau kamu baca post nie jangan marah yer... apa yang ingin Saya bagitau ialah kamu memang unik. Kelainan kamu itulah yang selalu mengingatkan saya tentang kamu. tengok jer teh Tarik mesti ingat kamu! ahhahaahaahahaa~ Jangan Marah...Nanti kena jual~ :-p

No comments:

Post a Comment